GB flag 16   email white 24    facebook 

Administracijos darbo laikas

Darbo dienomis:  8.00 val. – 17.00 val.

Penktadieniais:   8.00 val. – 15.45 val.

Pietų pertrauka:  12.00 val. – 12.45 val.

 

Renginiai
Pirm A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31



2procentu parama mini

Įsigykite ir paremkite

cart logo

Naudingos nuorodos

VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ pagrindinis tikslas – kokybiškai teikti plataus spektro socialines paslaugas, užtikrinti, kad paslaugos gavėjas gautų laiku ir jo socialinius poreikius atitinkančias paslaugas.

Mūsų ilgalaikiai kokybės tikslai ir įsipareigojimai:

  • Atitikti Įstaigos paslaugų gavėjų, socialinių partnerių, steigėjo, finansuotojų ir tiekėjų lūkesčius bei poreikius.
  • Teikti kokybiškas, saugias, savalaikes ir kvalifikuotas paslaugas, vykdyti teikiamų paslaugų kokybės pasitenkinimo analizę, operatyviai reaguoti į paslaugų gavėjų pastebėjimus.
  • Kasmet vertinti darbuotojų kvalifikacijos poreikį ir sudaryti sąlygas jos kėlimui, kokybiškam ir našiam darbui.
  • Įstaigos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: teisės, etika, lyderystė, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, orientacija į rezultatus, nuolatinis gerinimas, kompleksiškumas.
  • Užtikrinti pakankamus išteklius kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
  • Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
  • Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.
  • Veikloje vadovautis LT teisės aktų ir kitų norminių dokumentų reikalavimais, reglamentuojančiais įstaigos veiklą.

Mūsų veiklos principai:

  • užtikriname kokybę visose Įstaigos veiklos srityse;
  • kiekvienas darbuotojas savo kompetencijos ribose yra atsakingas už atliekamo darbo kokybę ir kokybės gerinimą;
  • palaikome ryšius su partneriais, paslaugų gavėjais ir jų artimaisiais, stengiamės patenkinti paslaugų gavėjų lūkesčius ir pasitikėjimą;
  • didelį dėmesį skiriame paslaugų planavimui, procesų kontrolei;
  • kruopščiai analizuojame paslaugų gavėjo poreikius, dalyvaujame projektinėse veiklose naujų paslaugų išbandymui;
  • minimali kontrolė, maksimali savikontrolė – pasitikime žmonėmis, suteikiame jiems atsakomybę ir įgaliojimus, vertiname darbuotojų pastangas ir darbo rezultatus, skatiname darbuotojų kūrybiškumą, mąstymą, atsakomybę už atliekamą darbą;
  • kasmet analizuojame veiklos rezultatus, atsižvelgdami į paslaugų gavėjų poreikius, vertindami paslaugų rezultatyvumą, tobulindami darbo organizavimą, vykdydami nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, dalindamiesi gerąja patirtimi, viešindami rezultatus ir diegdami inovacijas.

VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ vadovas prisiima atsakomybę:

  • kad ši politika būtų suprasta ir įgyvendinama visų įstaigos darbuotojų ir sudarytos tinkamos darbo sąlygos kokybiškoms paslaugoms teikti;
  • kad būtų pakankami ištekliai kokybės politikai įgyvendinti;
  • kad būtų kuriama personalą motyvuojanti aplinka;
  • kad būtų savalaikiai diegiamos ir įgyvendinamos naujovės, siekiant gerinti teikiamų paslaugų kokybę.

Kokybės politikos įgyvendinimo tikslai pateikiami Įstaigos Kokybės vadove.